Dubbele/zelfde namen bij CCC

Beschrijving van je eerste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GeoCees
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2019, 22:23

Dubbele/zelfde namen bij CCC

Bericht door GeoCees »

Mooi dat CCC behouden is gebleven, maak er zo nu en dan nog wel eens gebruik van.
Als ik een cache opzoek in CCC zie ik dat het kan voorkomen, dat voor een enkele cachernaam er meerdere records in het scherm komen. Het lijkt erop dat alle type logs (found, note, nm, etc) van die geocacher vertaald worden in een CCC record. Volgens mij was dit voorheen niet zo en zag je slechts n record van een cacher als die, of CO was, of een found log had en natuurlijk zich voor CCC had aangemeld. Klopt dit zo of moet dit nog bijgesteld worden?
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: Dubbele/zelfde namen bij CCC

Bericht door Team Fjordies »

Nu je het zegt, het klopt dat het nu zo werkt, maar zou niet zo moeten zijn. Dit ga ik binnenkort oplossen. Dank voor het melden!
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: Dubbele/zelfde namen bij CCC

Bericht door Team Fjordies »

Dit is nu opgelost!
Gebruikersavatar
GeoCees
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2019, 22:23

Re: Dubbele/zelfde namen bij CCC

Bericht door GeoCees »

Ja ik zie het, mooi.
Er staan nu ook cachers tussen zonder tel nummer. Is dit niet verplicht voor gebruik van de functie?
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: Dubbele/zelfde namen bij CCC

Bericht door Team Fjordies »

Volgens de 'oude' handleiding was een mobiel nummer uiterst gewenst, maar ik zie geen verplichting. Ik kan wel inbouwen dat tenminste een e-mailadres of telefoonnummer verplicht is. E-mailadressen worden nu nog niet getoond, dat duurt nog een kwartier ;)
Plaats reactie