Sinds 26 september online en nog geen FTF

Beschrijving van je eerste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kimopo
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2020, 15:38

Sinds 26 september online en nog geen FTF

Bericht door Kimopo »

Door vele (prive) omstandigheden ben ik lang niet aan het cachen geweest maar ik heb, na ca 4 jaar, de zin weer gevonden en om dát te vieren heb ik op mijn verjaardag (afgelopen zaterdag) een nieuwe cache geplaatst met daarin een verjaardags TB...

Ik woon niet meer in de Krimpenerwaard maar in de Achterhoek, zowat op de Duitse grens.
Mijn leventje is behoorlijk veranderd en ik woon hier nu inmiddels al weer 2,5 jaar en ben ook al 2 jaar werkzaam in Doetinchem.

Wat mij nu écht GIGA verbaasd is dat mijn nieuwe cache nog steeds niet bezocht is en er dus nog steeds geen FTF, STF en TTF is... :o
Ok, het is een beetje meervoudige cache, het stadje waar ik woon is namelijk niet zo groot dus ik maakte er maar meteen een Mystery Letterbox Multi TB Hotel van en die zit ook aardig vol met reizigers :lol:

Maar hoe dan ook, 't was zaterdag best aardig weer dus ik had zeker wel verwacht dat hij al gelogd zou worden maar tot op dit moment is dat dus niet het geval...
Dus, wie deze regio kent én n FTF wil scoren, wees welkom ;)
Laatst gewijzigd door Kimopo op 28 sep 2020, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AppieEnJoke
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 feb 2019, 11:19

Re: Sinds 26 september online en nog geen FTF

Bericht door AppieEnJoke »

Als je slim bent zet je gelijk een link naar je nieuwe cache.

Groetjes van Appie uit Delft.
Gebruikersavatar
Kimopo
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2020, 15:38

Re: Sinds 26 september online en nog geen FTF

Bericht door Kimopo »

AppieEnJoke schreef: 28 sep 2020, 19:34 Als je slim bent zet je gelijk een link naar je nieuwe cache.

Groetjes van Appie uit Delft.
Daar dacht ik idd wel even aan Appie, maar k vind t ook wel n leuke ervaring ( voor wie t wil weten, mijn naam hiér is ook mn GC naam ;) )
Gebruikersavatar
AppieEnJoke
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 feb 2019, 11:19

Re: Sinds 26 september online en nog geen FTF

Bericht door AppieEnJoke »

( voor wie t wil weten, mijn naam hiér is ook mn GC naam ;) ) Dat geld voor iedereen hier.

Groetjes van Appie uit Delft
Gebruikersavatar
Kimopo
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2020, 15:38

Re: Sinds 26 september online en nog geen FTF

Bericht door Kimopo »

:lol: Sorry, ik dacht dat ik ook mijn echte naam in mijn bericht had gezet ;)
Plaats reactie