FTF

Beschrijving van je eerste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
brilleaux63
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2019, 11:30

FTF

Bericht door brilleaux63 »

Hallo,

Ik kijk hier vaak naar mijn FTF vondsten en dat word redelijk goed bijgehouden maar nu heb ik er al wel 4 nieuwe FTF's en die zijn al van een dag of 10 terug en nog niet ingevoerd hier. Wie weet hoe en waarom dit komt.

mvrgr brilleaux63
Gebruikersavatar
KaRo team
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2019, 00:09

Re: FTF

Bericht door KaRo team »

Hoi, we lopen op dit moment even flink achter met het bijwerken van de lijst. Het is allemaal handwerk en we doen het met 2 man.
En ook wij hebben vakantie, dus aub even geduld. We doen wat we kunnen. We zitten nu op nog 19 te verwerken pagina's met 25 caches dus ongeveer nog 475 caches te verwerken. Normaal zitten we gemiddeld op 5 tot 7 pagina's, en heel soms als we bij zijn op 2 a 3 pagina's. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: FTF

Bericht door Team Fjordies »

KaRo team schreef: 05 sep 2020, 01:41 Hoi, we lopen op dit moment even flink achter met het bijwerken van de lijst. Het is allemaal handwerk en we doen het met 2 man.
En ook wij hebben vakantie, dus aub even geduld. We doen wat we kunnen. We zitten nu op nog 19 te verwerken pagina's met 25 caches dus ongeveer nog 475 caches te verwerken. Normaal zitten we gemiddeld op 5 tot 7 pagina's, en heel soms als we bij zijn op 2 a 3 pagina's. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Voor mijn gevoel komen er de laatste tijd ook veel nieuwe geocaches bij, logisch dat jullie dan ook meer werk hebben :)

Keep up the good work!
Gebruikersavatar
KaRo team
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2019, 00:09

Re: FTF

Bericht door KaRo team »

Ja, dat klopt. Er komt de laatste tijd zoveel nieuwe caches en grote series uit. Deze week nog in mijn eigen regio, 44 nieuwe caches in een groot gebied. Ben zelf 11 uur op 1 dag bezig geweest met FTF jagen, en de dag erna nog een hele ochtend, want zelf cachen gaat ook gewoon door......
Gebruikersavatar
met218
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:07

Re: FTF

Bericht door met218 »

brilleaux63 ik heb net iets meer dan de helft weggewerkt. Ik zag ook een aantal ftfs van jou in Hallum voorbij komen. Duurt tot 1 dag voordat ze in je totalen verschijnen. Maar als je op je ftfs klikt zie je ze al wel.
Gebruikersavatar
met218
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:07

Re: FTF

Bericht door met218 »

unrelated: Valt me trouwens op dat ik vaker dan in het verleden mensen zie die hun eerste ftf vieren. Wordt het populairder of hebben we gewoon erg veel nieuwe aanwas tijdens de COVID periode?
Gebruikersavatar
Thobias010
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2019, 19:48

Re: FTF

Bericht door Thobias010 »

Nu er weer caches gepubliceerd worden eens goed zitten kijken naar deze lijst, maar er klopt weer helemaal niets van de FTF-lijst... :?: ..
Waar gaat dat toch fout steeds joh?
Gebruikersavatar
Mars Express
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 feb 2019, 18:42

Re: FTF

Bericht door Mars Express »

volgens mij is het allemaal handwerk, dus meld je aan als vrijwilliger om mee te helpen.
Plaats reactie