Cache ter adoptie aangeboden

Beschrijving van je eerste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kimopo
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2020, 15:38

Cache ter adoptie aangeboden

Bericht door Kimopo »

Hallo allemaal,

Ik heb op Ameland een cache gemaakt welke later frequent werd onderhouden door een cachend koppel die vaak op Ameland waren omdat zij daar een stacaravan hebben.

Vorig jaar hebben zij, nadat ik verhuisd was naar de Achterhoek mijn cache geadopteerd en dat ging helemaal super.

Echter heb ik nu vernomen dat zij na 30jaar Ameland gaan verlaten en hun caches in het archief zullen gaan.

Ook de cache die zij dus van mij geadopteerd hebben zal dus in het archief gaan verdwijnen.

Ik heb gevraagd of ik 'm ter adoptie mag aanbieden en dat mag dus is de vraag hier aan jullie allemaal...

Het betreft Ameland's 1e Mystery die 73 favorieten heeft... het zou zo jammer zijn als die inderdaad in het archief moet verdwijnen https://coord.info/GC3MHQR

Wie woont er op Ameland of is er vaak genoeg om deze cache te adopteren ?


Het is best een pittige mystery waardoor vele cachers eerst vragen sturen naar de Co én vele loggers moeten grvraagd worden hun log te corrigeren omdat zij echt vaak spoiler berichtjes schrijven.

Ik hoop een adoptie cacher te vinden vóór eind september omdat het huidige team in oktober zal gaan verhuizen.


Groetjes,

Mar aka kimopo
Gebruikersavatar
Kimopo
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2020, 15:38

Re: Cache ter adoptie aangeboden

Bericht door Kimopo »

:D inmiddels is er een adoptie cacher stel gevonden
Plaats reactie