Nieuwe App

Beschrijving van je eerste forum.
Gebruikersavatar
Antiloper
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2019, 14:15

Re: Nieuwe App

Bericht door Antiloper »

Ik denk, gezien de jarenlange contacten met Groundspeak, dat ik kan zeggen dat Groundspeak een prima partner is om mee samen te werken. Zelfs het kleine Globalcaching wat we waren werd serieus genomen.
We hebben nooit problemen ervaren die niet onderling besproken/opgelost konden worden. Dus wat mij betreft is de spirit van de GC company prima!

Natuurlijk was er ook in dit geval een oplossing mogelijk. Je kunt best een privacy statement maken en daar in melden waarmee de applicatie verbinding maakt en welke data deze verstuurt (geocaching.com, google (indien maps) etc. Hoe dan ook, in overleg was het best gelukt. Maar als je niet mee wilt werken, tja....
Gebruikersavatar
on4bam
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 feb 2019, 12:19

Re: Nieuwe App

Bericht door on4bam »

Vreemd. Als gebruiker heb ik enkele aanvaringen gehad met GS. En van de voorbeelden is dat ze hun BTW nummer geheim houden. Dat iemand als bedrijf dan zijn betaalde BTW niet kan terugvorderen is geen argument. "We mogen dat van "legal" niet vrijgeven... bullshit, het staat overal op facturen van "normale" firma's.
Als Wout zegt geen data te verzamelen/delen dan lijkt het mij overdreven van GS om toch te eisen dat er verklaring komt. Ik ga er van uit dat Wout een NDA heeft ondertekend waardoor het voor ons "gewone gebruikers" niet helemaal duidelijk zal worden wat er scheelt. We weten enkel wat Wout hier schreef en ik ga er van uit dat dat ook klopt.
Gebruikersavatar
on4bam
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 feb 2019, 12:19

Re: Nieuwe App

Bericht door on4bam »

Ik hoop dat de website van GDAK terug online komt zodat er weer een bron van info is voor gebruikers.

Bij deze ook een "bugreport" of beter een melding dat er iets te veel verwijderd werd in de API vrije versie.
Bij het importeren van caches ware het beter geweest mocht import van PQs nog beschikbaar zijn. Zo kan een PQ worden gedownload en gemporteerd als alternatief tegenover import via API of refresh.

Aangezien bij een PQ gearchiveerde caches niet meekomen zou een extra filtermogelijkheid "not updated in XX days" ook nodig zijn. Na inladen van PQs kan dan eenvoudig nagekeken worden welke caches niet in de PQ zaten, die kunnen dan gewist worden.
Gebruikersavatar
Dirmar
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2019, 20:38

Re: Nieuwe App

Bericht door Dirmar »

Heeft GC nog een kiertje opengelaten? Zie API-partners
Plaats reactie