2 vragen

Beschrijving van je eerste forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
toppertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2019, 12:30

2 vragen

Bericht door toppertje »

Sorry voor onderstaande 2 vragen, maar helaas ben ik niet zo technisch/handig met computers en ik kan het 'niet meer vinden' op deze 'nieuwe' site.
Ik weet dat men/jullie hier druk bezig zijn, met nieuwe ontwikkelingen, dus het kan best zijn dat het nog komt.

1).
Op de 'oude' site kon ik (middels mijn gps aansluiten op computer) een bulk-lijst (visit.txt) binnenhalen en dan zag ik de lijst met caches die ik de laatste tijd gevonden had en kon alles in 1gemakkelijke keer loggen of afzonderlijk loggen. Waar kan ik dat nu op deze nieuwe website vinden?

2).
Op de 'oude site' kon ik een overzicht krijgen van bijvoorbeeld mijn cachemaatje en kon dan zien welke caches zij al gedaan had. In een kaart vorm werd dit weergegeven.
Waar kan ik dat nu hier vinden?

Alvast bedankt, Miranda
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: 2 vragen

Bericht door Team Fjordies »

Vraag staat vrij :)

Je bent technisch/handiger dan je denkt, want de opties die je zoekt zitten (nog) niet op deze site.

Als er vraag naar is kan dat weer inbouwen, dus zijn er meer mensen die dit handig vinden? Vooral het bulk-loggen kan handig zijn voor mensen die geen gebruik maken van GSAK.
Gebruikersavatar
toppertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2019, 12:30

Re: 2 vragen

Bericht door toppertje »

Hallo Team Fjordies.
Haha nou....zo technisch ook niet echt, maar wel 'goed' met zoeken dus ;)
Ik gebruik geen GSAK, maar speciaal 'lid' geworden voor de BULK-inladen, super handig om vanaf je gps de caches die je bezocht heb in te laden.
Ik heb geen idee of er meer mensen dit handig vinden (ik wel in ieder geval).
Maar goed dat betekend meer werk voor jullie en het is al fantastisch dat jullie het overgenomen hebben.
Ik hoop dat het komt, ik hou de site in de gaten.
Vwb het zoeken naar medecachers, ik heb wat gevonden (ben het ook even kwijt, sorry kan geen link geven) op geocaching.com en daar
kon ik in een lijst zien welke mijn cachemaatje heeft. Maarja het worden er steeds meer :D
Bedankt voor het antwoord. En succes verder !!
Gebruikersavatar
Birdie.NL
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2019, 21:18

Re: 2 vragen

Bericht door Birdie.NL »

Een oplossing voor vraag 2: op Project-GC.com kun je de optie Hulpprogramma's - Kaart vergelijken gebruiken

https://project-gc.com/Tools/MapCompare

bovenaan jouw en je bevriende cacher-profielnaam opgeven
daarna land en provincie, evt, gemeente, aangeven
optie "door beide niet gevonden" aanvinken en filter maar

Succes, Birdie.NL
Plaats reactie