Cache Lengten Nederland

Beschrijving van je eerste forum.
Gebruikersavatar
Dirmar
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2019, 20:38

Re: Cache Lengten Nederland

Bericht door Dirmar »

Eerst: fijn dat deze macro nu weer (bijna) werkt!!
Dan: Het eerstgenoemde filter heb ik destijds toegevoegd ten behoeve van snelheid, rekening houdend met steeds groter wordende databases.
Het 2e filter voor zover ik me herinner misschien ook t.b.v. 'de Broekies' i.v.m. beperking in wandelafstanden, maakte een snel overzicht in de GSAK database mogelijk.
Dus wat mij betreft, gezien jouw opmerking over snelheid zijn deze filters niet meer nodig.
Groet, Dik
Gebruikersavatar
Mars Express
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 feb 2019, 18:42

Re: Cache Lengten Nederland

Bericht door Mars Express »

Bij mij heeft het filter *altijd* op hele database gestaan want het lijkt mij zinvoller om de hele database met de laatste gegevens te vullen niet hier en daar een cache. Als de refresh een paar seconden duurt is er wat mij betreft totaal geen noodzaak voor deze filters. Oh en fijn dat jij dat nu oplost, was het zelf al jaren van plan maar nooit aan toegekomen :-)
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: Cache Lengten Nederland

Bericht door Team Fjordies »

De laatste download die ik heb van de cachelengten dateert van 14 januari 2018. Is er iemand die een latere download heeft? Dan kan ik die gebruiken om de database te vullen met bestaande gegevens. Je kunt het bestand (te vinden in je macro folder in de map CacheLengtenNederland_Data\globalcaching.xml ) mailen naar info@globalcaching.nl

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mars Express
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 feb 2019, 18:42

Re: Cache Lengten Nederland

Bericht door Mars Express »

ik heb een van 28 oktober 2018, die zal ik je even mailen.

groeten Marcel.
Gebruikersavatar
Team Fjordies
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 jan 2019, 12:16

Re: Cache Lengten Nederland

Bericht door Team Fjordies »

De macro staat weer online! Ik sluit dit draadje, vragen en opmerkingen kunnen geplaatst worden in:
https://www.globalcaching.nl/forum/1-vr ... e=1#post-1
Plaats reactie